• Index
  •  » Nowe forum
  •  » Team Fortress2-emocje w stylu Toy Story.Poradnik dla graczy - POSTACIE

#1 2010-10-18 18:00:57

adams3334

Administrator

Zarejestrowany: 2010-10-10
Posty: 14
Punktów :   

Team Fortress2-emocje w stylu Toy Story.Poradnik dla graczy - POSTACIE

http://fc02.deviantart.net/fs31/f/2008/189/b/0/Team_Fortress_2_Stamp_by_journytorevenge.pnghttp://fc02.deviantart.net/fs49/f/2009/207/6/9/Team_Fortress_2_by_finek.pnghttp://fc04.deviantart.net/fs32/f/2008/204/e/3/e382f015adbc9400aa8f655c4e1906c5.gif

Zwiadowca - Scout  http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/095/6/5/Go_Scout_Go_by_Gingeraids.gif http://www.tfportal.de/gfx/items/bat.png


http://fc02.deviantart.net/fs44/f/2009/085/a/9/TF_2_scout_Bonk_by_Super3D.gif
http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/183/4/5/4504c4abb6aee2ea32a258478effad33.gif
http://fc09.deviantart.net/fs32/f/2008/188/7/b/7b2e35f6304b47db9d41efc56dd224b7.jpg

Cechy:
   1. Ponadprzeciętna szybkość (około 5 x wyższa od przeciętnej jednostki)
   2. Szybsze zajmowanie punktów kontrolnych
   3. Podwójny skok (należy wyskoczyć i znajdując się w powietrzu, ponownie wcisnąć klawisz skoku)
   4. 125 punktów życia
Uzbrojenie:
[1] Strzelba (główne)
Zwiadowca dysponuje samopowtarzalną strzelbą, której magazynek mieści 6 pocisków. Zarówno celność, jak i zasięg określić można jako średnie. Broń ta najskuteczniejsza jest podczas walki na krótkie dystanse, w połączeniu z dynamicznym manewrowaniem. Największym atutem tej broni jest bez dwóch zdań możliwość wystrzelenia 6 pocisków bez przeładowania.
[2] Pistolet (pomocnicze)
Pistolet to broń pomocnicza zwiadowcy. Dysponuje magazynkiem mieszczącym do 12 pocisków. Broń ta jest skuteczna tylko na małe dystanse. Jej największymi atutami są celność i spory magazynek.
[3] Kij bejsbolowy (walka wręcz)
Kij bejsbolowy jest skuteczny wyłącznie w bezpośrednim kontakcie. Jeżeli opanujecie sztukę szybkiego podejścia do wroga, to będziecie mogli walczyć wyłącznie za jego pomocą. Z reguły kilka szybkich ciosów (góra 1-2 sekundy walki) wystarcza, by zlikwidować przeciwnika.
Broń do odblokowania i zdobycia podczas gry:
Force-A-Nature (Siła Natury)
- odrzuca przeciwników i/lub strzelającego w przeciwnym kierunku,
- +50% szybkości strzału
- +20% wystrzeliwanego śrutu przy jednym strzale,
                                - -10% zadawanych obrażeń,
                                - -60% rozmiaru magazynka,
Bonk! Atomic Punch (Bonk! Atomowy Kop)
- po wypiciu na 6 sekund stajesz się nieśmiertelny,
Sandman (Piaskun)
- wybija piłkę ogłuszającą przeciwnika na 1-8 sekund (zależnie od odległości od przeciwnika),
- -15 maksymalnego zdrowia,
Lugermorph (Lugerczak)
- broń dostępna dla osób, które zakupiły grę Sam & Max: The Devil's Playhouse w ciągu tygodnia od jej
   wydania,
- takie same statystyki, jak Pistolet,
Crit-a-Cola (Kryt-o-Cola)
- po wypiciu przez 6 sekund zadawane i otrzymywane obrażenia będą mini-krytycznymi,

Przeznaczenie:
Gracze wykorzystują tę profesję na najróżniejsze sposoby. Jej głównym przeznaczeniem jest szybkie docieranie do punktów kontrolnych i zajmowanie ich, nim wróg zdąży zareagować. Zwiadowcy sprawdzają się także, jako jednostki szturmowe. Szczególnie, jeśli jest ich kilku i są prowadzeni przez doświadczonych graczy.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.pngPorady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.png


   1. Gra zwiadowcą wymaga solidnego treningu. Poćwicz na serwerze dla 1 gracza, nim zaczniesz grać na poważnie. Zwróć szczególną uwagę na naukę uników i celowania w ruchu.
   2. Grając zwiadowcą należy być nieustannie w ruchu. Profesja ta nie jest zbyt żywotna. Jej jedyną ochroną są uniki i szybkość. Biegaj, zygzakuj i skacz!
   3. Staraj się wykorzystywać podwójne skoki. Aby wykonać podwójny skok, należy wyskoczyć w powietrze i podczas lotu ponownie wcisnąć spację. Podwójne skoki umożliwiają korzystanie z obiektów, na które nie mają szans wskoczyć inne klasy.
   4. Grając zwiadowcą możesz bądź pędzić w kierunku punktu kontrolnego, bądź też polować na innych graczy. Wariant pierwszy zakłada dotarcie do punktu i unikanie ataków tak długo, póki nie zostanie on zajęty. Potem zwiadowca najczęściej ginie. Wariant drugi wymaga sporego doświadczenia i treningu. Jeżeli nie będzie wystarczająco sprytny i ruchliwy, inni gracze z łatwością cię pokonają, gdy się do nich zbliżysz.
   5. Doświadczony zwiadowca jest bardzo skuteczny przeciwko strzelającemu minigunowi, który znajduje się na otwartej przestrzeni i w niezbyt duzej odległości. Przy takim ataku korzystaj ze strzelby lub kija bejsbolowego. Nim minigun obróci się w twoim kierunku, zdołasz mu zadać kilka ciosów.
   6. Spróbuj organizować grupy zwiadowców. Jest to coś, z czym poradzą sobie tylko dobrze zorganizowani defensorzy.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.pngAntyporady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.png


    1. Najskuteczniejszym sposobem na zabezpieczenie punktu kontrolnego przed zwiadowcą, jest wyposażenie go w wieżyczkę. Jeśli wróg będzie korzystał z wielu zwiadowców jednocześnie, warto korzystać z kilku wieżyczek jednocześnie.
   2. Zwiadowca jest szybki i trudno w niego trafić. W walce z nim najlepiej sprawdza się miotacz płomieni. Oczywiście przewaga miotacza rośnie w pomieszczeniach, gdzie zwiadowca nie może w pełni wykorzystać swoich atutów. Dodatkowym atutem miotacza jest to, iż podpalenie wroga nie wymaga dokładnego trafienia.
   3. Inną jednostką, która potrafi stosunkowo łatwo powstrzymać zwiadowcę jest doświadczony i dobrze ustawiony minigun (musi być daleko i mieć zwiadowcę przed sobą). Minigun podobnie jak miotacz, strzela z pewnym rozrzutem. Ogranicza on pole uniku zwiadowcy i zwiększa szansę na zranienie go.

Okrzyki


z Dubeltówką/Siłą Natury:
    - uderza się po pupie niczym dżokej ujeżdżający konia i woła:
    - "Whoooo!"
    - "Whoo hoo hoo!"
    - "Dat's what I'm talking about! (O tym właśnie mówię!)
z Pistoletem:
    - biega w miejscu sprawdzając puls na szyi oraz udaje, że patrzy na zegarek i woła:
    - "I'm runnin' circles around ya!" (W kółko biegam wokół ciebie!)
    - "I'm not even winded!" (Nawet się nie zmachałem!)
    - "Alright, I feel good." (Dobra, czuję się świetnie.)
z Kijem:
   - rozwiera ręce w geście wyższości po czym pokazuje przeciwnikowi swoje miejsce, ze słowami:
    - "Hey, knucklehead, i'm talking ta you! Bonk!" (Hej, półgłowku, do ciebie mówię! Łup!
    - "Yeah, why don't you come over and say that to my face, tough guy! Bonk!" (Ta, czemu tu nie  podejdziesz i nie powiesz mi tego w twarz, twardzielu? Łup!)
    - "Who wants some-a this? Bonk!" (Kto chce trochę tego? Łup!)
    - "Bonk!" (Łup/Jebut!)
z Piaskunem:
    - wskazuje w niebo i przygotowuje się do uderzenia, które zabija przeciwnika w pobliżu.

http://fc00.deviantart.net/fs38/f/2008/349/8/d/TEAM_FORTRESS_2_2FORT_Bookmark_by_haruningster.jpg

Żołnierz - Soldier http://fc05.deviantart.net/fs51/f/2009/315/3/c/Humping_Red_Soldier_by_Tyrranax_Hawk.gif


Cechy:
   1. 200 punktów życia
   2. Broń umożliwiająca zadanie dużych obrażeń na spory dystans
Uzbrojenie:
[1] Wyrzutnia rakiet (główne)
Główną bronią żołnierza jest wyrzutnia rakiet. Wystrzeliwuje rakiety niekierowane o dużym zasięgu i sporej sile rażenia (2-3 rakiety do unicestwienia miniguna). Dysponuje czterema rakietami, które można wystrzelić bez przeładowania.
[2] Strzelba (pomocnicze)
Strzelba znajdująca się na wyposażeniu Żołnierza nie należy do zbyt imponujących. Dysponuje niewielkim zasięgiem i wymaga przeładowania.
[3] Saperka (walka wręcz)
Saperka jest skuteczna wyłącznie w bezpośrednim starciu. Umożliwia stosunkowo szybkie uporanie się z większością wrogów.
Broń do odblokowania i zdobycia podczas gry:
Direct Hit (Celny Strzał)
    - rakiety są o 80% szybsze,
    - rakiety są o 25% mocniejsze,
    - gwarantuje strzały minikrytyczne na cele wystrzelone w powietrze,
    - pole rażenia jest o 70% mniejsze,
Gunboats (Kanonierki)
    - o 60% mniejsze obrażenia od rakietowych skoków,
Equalizer (Wyrównywacz)
    - obrażenia i prędkość zwiększają się wraz z odnoszeniem ran,
    - blokuje leczenie, gdy jest w użyciu ,
Buff Banner (Sztandar Chwały)
    - po wypełnieniu paska furii i użyciu trąbki, ty i twoi towarzysze otrzymujecie obrażenia minikrytyczne na
      10 sekund,
Pain Train (Pociąg Bólu)
    - przejmujesz punkt kontrolny 2 razy szybciej,
    - otrzymujesz 10% więcej obrażeń od pocisków,

Przeznaczenie:
Głównym zadaniem tej klasy jest rozbijanie „bunkrów” na odległość i tamowanie szturmów wroga. Niektórzy gracze wykorzystują ją także do regularnej walki na dystans. Wyrzutnia żołnierza bywa niezastąpiona, gdy trzeba szybko zlikwidować snajpera lub przystopować jednostki wroga przy ich punkcie wyjściowym.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.pngPorady:  http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.png


   1. Gra żołnierzem wymaga sporej koncentracji podczas ostrzału. Należy uważać na ataki szpiegów.
   2. Jeśli poruszasz się po niepewnym terenie, bądź gotowy na otwarcie ognia ze strzelby. Wyrzutnia rzadko zdaje egzamin w bezpośrednim zwarciu.
   3. Żołnierz jest łatwym celem w krótkim dystansie. Unikaj walk w zwarciu. Atakuj z odległości. Najlepiej zza pleców walczących kolegów.
   4. Staraj się być ciągle w ruchu. Poświęć chwilę na naukę strzelania w biegu. Rakieta leci dokładnie tam, gdzie wskażesz celownikiem w chwili jej wystrzelenia. Aby zwiększyć swoje szanse na przeżycie, naucz się strzelać podczas ruchu w bok lub ze skoku. Po prostu przesuwaj się od przeszkody do przeszkody lub na boki i wystrzeliwuj rakiety do pożądanej lokacji. Trening najlepiej zacząć od wybrania konkretnego punktu na mapie (np. okna lub napisu). Następnie wciśnij klawisz ruchu w bok i staraj się trafić w obrany cel. Musisz w tym celu wcisnąć LPM, kiedy celownik będzie w wybranym przez ciebie miejscu. Gdy uda ci się opanować tę sztukę względem jednego kierunku, należy spróbować kolejny, zygzakowanie i skoki. Pamiętaj o tym, iż ruch postaci wymaga korygowania pozycji celownika (musi wciąż być na celu). Jeśli chcesz wystrzelić rakietę natychmiast po wyjściu zza przeszkody, ustaw najpierw celownik w pożądanym kierunku (bazując na pamięci i wyczuciu) i oddaj salwę jak tylko się odsłonisz. Im mniej cię widać, tym dłużej pożyjesz!
   5. Uwaga! Staraj się nie prowadzić ostrzału stojąc w miejscu. To pewna śmierć.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.pngAntyporady:http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.png


   1. Rakiet można łatwo unikać za pomocą ruchów w lewo i w prawo. Wymaga to jedynie obserwacji ich toru lotu.
   2. Jeżeli będziesz miał problem z dobrze grającym żołnierzem, spróbuj go zlikwidować za pomocą snajpera, innego żołnierza lub szpiega.Szpieg może wykorzystać moment wzmożonej koncentracji na walce z celowo wystawiającymi się na ostrzał jednostkami.

Okrzyk


Z wyrzutnią rakiet:
    - Kpiąco salutuje z palcami złożonymi w literę L (od słowa Loser - Przegrany) ze słowami:
    - "Maggots!" (Łachudry!)
    - "Cuh-ribbed!"
    - "Leeeeft-HUT!" (Lewo zwrot!)
Z Celnym Strzałem:
    - Uderza się pięściami po klatce piersiowej i krzyczy podobnie do Tarzana
Ze Strzelbą:
    -Wystrzeliwuje kilka naboi ze strzelby, staje na baczność salutując i woła: "Booyah!"
Ze Sztandarem Chwały:
    - żongluje dodatkową rakietą i granatami oraz:
    - woła "Screamin' Eagles!"
    - zanosi się maniakalnym śmiechem
Z saperką lub Pociągiem Bólu:
   - Krzyczy i uderza się saperką po hełmie
Z Wyrównywaczem:
   - Wyrzuca Wyrównywacz, strzela kościami w palcach, wyciąga granat ze swojego pasa i detonuje się, zabijając wrogów w pewniej odległości od niego



http://fc08.deviantart.net/fs26/f/2008/140/4/7/Team_Fortress_2_Color_Bar_by_SquirrelyWrath77.jpg



Miotacz ognia - Pyro  http://fc05.deviantart.net/fs71/f/2010/068/9/e/Dancing_pyro_by_gas13.gif


Cechy:

   1. 175 punktów życia
   2. Broń umożliwiająca zadanie ogromnych obrażeń na krótki dystan
Uzbrojenie:
[1] Miotacz ognia (główne)
Główną bronią miotacza jest miotacz ognia. Umożliwia on podpalanie jednostek znajdujących się w niewielkiej odległości. Ogień zanika po kilku sekundach. Aby przyśpieszyć zgon wroga warto przytrzymać go w ogniu przez przynajmniej 2 sekundy.
[2] Ręcznie przeładowywana strzelba (pomocnicze)
Strzelba miotacza wymaga przeładowania po każdym strzale. Dysponuje dużą siłą ognia w małym i średnim dystansie, ale i sporym rozrzutem.
[3] Topór (walka wręcz)
W ramach pewnej przewrotności, miotacz dysponuje strażackim toporem. Jego wartość bojowa jest identyczna, jak w przypadku podobnych broni innych profesji.
Broń do odblokowania i zdobycia podczas gry:
Backburner (Opiekacz)
    - +15% obrażeń
    - 100% szansy na obrażenia krytyczne podczas ataku od tyłu
    - Brak sprężonego powietrza
Flare Gun (Pistolet sygnałowy)
    - Broń krótkiego, średniego i dalekiego zasięgu
    - Pojemność magazynka: 1
    - Liczba naboi w zapasie: 16
    - Obrażenia:
    Po trafieniu: 30 (krytyczne: 90)
    Po podpaleniu: 5-6/s przez 10 sekund
    Flary zadają obrażenia mini-krytyczne przy trafieniu w cel na średnim zasięgu
    Flary zadają obrażenia krytyczne przy trafieniu w cel na dalekim zasięgu
Axtinguisher (Gasitopór)
    - 100% szansy na trafienie krytyczne, gdy wróg jest podpalony
    - -50% obrażeń, gdy wróg jest niepodpalony
    - Brak losowych obrażeń krytycznych
Homewrecker (Burzyciel)
    - Podwójne obrażenia przeciwko konstrukcjom
    - Obrażenia niszczą sapery
    - -25% obrażeń przeciwko graczom


Przeznaczenie:
Głównym zadaniem tej klasy jest czyszczenie pomieszczeń i obszarów o dużym natężeniu jednostek wroga.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.pngPorady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.png


    1. Miotacz jest podatny na ataki, gdy przemieszcza się na otwartym terenie. Należy zachować wtedy szczególną czujność.
   2. Jeśli wiesz, że w pomieszczeniu czai się wróg, wchodź do niego z zapalonym płomieniem. Zwiększysz szansę na podpalenie go.
   3. Miotacze przydają się tam, gdzie jest wielu wrogów. Staraj się, by salwa była rozproszona. Umożliwi to podpalenie nawet kilku jednostek w tym samym czasie.
   4. Najskuteczniejszą taktyką w przypadku miotacza jest szarża. Po prostu biegnij na wroga, starając się go podpalić. Wielu graczy spanikuje w takiej sytuacji i np. zaklinuje się na czymś podczas próby ucieczki.
   5. Jeśli wróg okaże się zbyt szybki lepiej jest zaniechać ataku i wycofać się. W przeciwnym razie można zginąć od ostrzału zwrotnego.
   6. Dobrą taktyką jest także czajenie się w rogach i innych zakamarkach. Można w ten sposób spalić wielu niczego nie spodziewających się wrogów.
   7. Miotacz jest bardzo skuteczny przeciwko prowadzącym ostrzał minigunom i zajętym celowaniem snajperom. Musisz ich tylko zajść od tyłu lub od boku.
   8. Podpalaj każdą napotkaną postać. Twoim sojusznikom nic się nie stanie, nieco inaczej będzie ze szpiegami, którzy podpalenie mogą przypłacić nawet życiem.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.pngAntyporady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.png


   1. Miotacz szturmujący płomieniem musi skupić się na konkretnej jednostce lub grupie jednostek. Jest to szansa dla innych jednostek i snajperów. Zazwyczaj gracz kierujący miotaczem nie ogląda się za siebie tylko próbuje podpalić wrogów. Warto to wykorzystać do zaatakowania go z boku lub od tyłu.
   2. Miotacz jest mało skuteczny w dystansie. Jeśli wróg próbuje cię podpalić, cofaj się i strzelaj do niego ze swojej głównej lub krótkodystansowej broni.
   3. Jeżeli grasz zwiadowcą, a wróg próbuje cię podpalić, wykorzystaj swoją zwrotność i skoczność, by unikać ognia i zabij go strzałami ze strzelby.
   4. Uważaj na rogi i zakamarki. Jeśli grasz grenadierem, to obrzucaj je granatami dla własnego bezpieczeństwa.
   5. Unikaj miotaczy, jeśli będziesz grał szpiegiem. Możesz nie przeżyć profilaktycznego podpalenia.

Okrzyk


Z miotaczem ognia lub Opiekaczem:
- Podrzuca triumfalnie miotaczem nad głową, rechocząc
Ze strzelbą lub Pistoletem sygnałowym:
- Naładowuje się i wykonuje rękoma ognistego hadoukena na wzór z gry Street Fighter (trafienie gwarantuje jego natychmiastową śmierć przeciwnika)
Z Toporem, Gasitoporem lub Burzycielem:
- Gra, jakby to była gitara


http://fc03.deviantart.net/fs47/i/2009/223/2/7/Team_Fortress_2___Last_Supper_by_worksofheart.jpg
http://fc00.deviantart.net/fs71/f/2010/226/a/9/TEAM_FORTRESS_2_by_Geekymex.gif



Grenadier - Demoman


Cechy:
   1. 175 punktów życia
   2. Broń umożliwiająca miotanie granatów na średni dystans i zastanawianie pułapek
Uzbrojenie:
[1] Granatnik (główne)
Główną bronią grenadiera jest granatnik. Umożliwia on rażenie celów za pomocą granatów.
[2] Granatnik minujący (pomocnicze)
Granatnik minujący umożliwia rozstawianie przylepnych min, które można zdetonować za pomocą PPM.
[3] Butelka Whiskey (walka wręcz)
Butelka Whiskey zdradza mały problem grenadiera. Tak czy siak, potrafi on za jej pomocą zrobić poważne kuku wrogowi znajdującemu się w bezpośrednim dystansie.
Broń do odblokowania i zdobycia podczas gry:
Scottish Resistance (Szkocki Opór)
    - detonuje bomby samoprzylepne w pobliżu celownika
    - niszczy bomby samoprzylepne przeciwnika
    - +50% amunicji w zapasie
    - +6 do limitu podłożonych bomb
    - 0,4 s wolniejsze podkładanie bomb
Chargin' Targe (Tarcza Szarży)
    - strzał drugorzędny powoduje szarżę z wielką prędkością
    - +50% odporności od ognia
    - +40% odporności od obrażeń od eksplozji
Eyelander (Wyszczerbiec)
    - duży zasięg broni
    - zwiększa prędkość i maksymalne zdrowie z każdą ściętą głową
    - brak losowych krytyków
    - -25 maksymalnego zdrowia
Pain Train (Pociąg Bólu)
    - przejmujesz punkt kontrolny 2 razy szybciej
    - +10% obrażeń od pocisków
Scotsman's Skullcutter (Czerepołamacz Szkota)
    - +20% zadawanych obrażeń
    - -15% prędkości gracza

Przeznaczenie:
Jest to typowa jednostka ofensywna. Zazwyczaj działa w drugiej linii, pełniąc rolę wsparcia artyleryjskiego. Dzięki przylepnym minom, można jej także używać jako jednostki obronnej, minującej wejścia do pomieszczeń z punktami kontrolnymi. Doświadczeni gracze mogą też za jej pomocą walczyć w pierwszej linii, likwidując wrogów poprzez bezpośrednie trafienia granatem.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.pngPorady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_homewrecker.png


   1. Pamiętaj o tym, że grenadier nie dysponuje żadną bronią o dużej skuteczności w krótkim dystansie. Istnieją trzy sposoby na pokonanie wrogów, którzy atakują cię np. ze strzelbą w ręku. Sposób pierwszy to bezpośrednie trafienie granatem. Skutkuje szczególnie przy niewielkich odległościach. Wystarczy wycelować we wroga i wystrzelić granat. Sposób drugi to rzucanie granatów przed wrogiem, tak by wybuchały raniąc go podczas ruchu. Sposób ostatni to błyskawiczne rzucenie miny pod nogi wroga lub tuż przed nim i detonowanie jej (trzeba to zrobić naprawdę szybko), gdy wróg znajdzie się w pobliżu.
   2. W przypadku grenadiera wysoce przydatny jest przycisk szybkiej zmiany broni (domyślnie Q). Umożliwia szybkie przełączenie się pomiędzy granatnikiem, a granatnikiem minującym.
   3. Postaraj się wyspecjalizować w obu stylach walki. W zależności od sytuacji, posługuj się albo granatnikiem, albo minami. Jeśli zdecydujesz się walczyć za pomocą granatnika, potrenuj trafianie wrogów w krótkim i średnim dystansie. Szczególnie przydatnym manewrem jest tutaj cofanie się do tyłu. W przypadku gry minami, poćwicz błyskawiczne rzucanie min pod nogi wroga. Pamiętaj o tym, iż miny muszą być detonowane, gdy wróg znajdzie się w pobliżu. W przypadku pościgu będziesz musiał wcisnąć PPM niemal natychmiast po umieszczeniu miny.
   4. Możesz też użyć min do realizacji funkcji obronnej. Najskuteczniejszą taktyką jest zaminowanie wejścia do pomieszczenia i ukrycie się w miejscu, które zapewni widok na atakowane miejsce i znacznie ograniczy możliwość ataku twojej osoby. Unikaj czekania na specjalne okazje. Detonuj miny, gdy w ich zasięgu znajdzie się wróg. Po detonacji natychmiast wystrzel nowe.

http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.pngAntyporady: http://www.ubercharged.net/wp-content/uploads/2010/08/Killicon_pain_train.png


   1. Grenadier nie dysponuje żadną bronią, której łatwo można byłoby użyć w krótkim lub średnim dystansie. Posługiwanie się granatami i minami wymaga sporo wprawy i doświadczenia. Najskuteczniejszym sposobem na pokonanie grenadiera jest naciskanie go w zwarciu. Jeśli się wycofa i będzie próbował rzucać pod nogi miny lub granaty, zatrzymaj się i spróbuj go zastrzelić. Jeśli spanikuje i nie trafi cię, zdobędziesz łatwego fraga. Taktyka ta jest skuteczna szczególnie, gdy grasz miotaczem ognia.
   2. Jeśli nie wiesz, gdzie znajduje się grenadier wroga, obserwuj tor lotu granatów. Następnie odwróć go w wyobraźni. W ten sposób łatwo go namierzysz.
   3. Uzbrojone miny można przesunąć, strzelając w nie.

Okrzyk


z Granatnikiem:
- obnaża karteczkę z uśmiechniętą buźką spod kamizelki i krzyczy "KA-BOOM!"
z Wyrzutnią bomb samoprzylepnych:
- obraca się wokół, uderza się dwa razy w pierś i pokazuje palcami znak V (jest to oznaczenie, że osoba jest uzbrojona)
z Butelką:
- bierze porządnego łyka z butelki i woła "Cheers, mate!" (Zdrowie, gościu!), po czym beka
ze Szkockim Oporem:
- odwraca się o 180 stopni i trzęsie tyłkiem
z Wyszczerbcem:
- nadgarstkiem obraca miecz w koło, a następnie wykonuje machnięcie nim poziomo na wysokości głowy, zabijając przy tym przeciwnika

http://fc09.deviantart.net/fs48/f/2009/188/c/e/Stamp__TF2__Meet_the_Red_Team_by_anime_dragon_tamer.gif http://fc04.deviantart.net/fs33/f/2008/237/3/4/Team_Fortress_2___Pyro_avatar_by_Jekko.gif http://fc08.deviantart.net/fs25/f/2008/180/8/f/Red_team_support_by_Smiley_Skull.jpg


http://www.tfportal.de/gfx/items/minigun_large.png  http://www.tfportal.de/gfx/items/natascha_large.png

Gruby - Heavy [Weapons Guy]


http://fc03.deviantart.net/fs31/f/2008/189/7/9/79d6f25dbc25068bb17ff739e7b60af1.jpg
Cechy:
  1. Ilość punktów życia: maksymalnie - 300
                                    po zjedzeniu Tabliczki Ladyczeko: 350 (przez 30 sekund)
                                    ÜberCharge - 450
  2.Prędkość: normalna: 77%
                    podczas rozkręcania Miniguna: 38%
Uzbrojenie:
[1] Minigun (Sasza)
  Broń krótkiego/średniego zasięgu o pojemności magazynku: 200
[2] Shotgun (Strzelba)
  Broń krótkiego i średniego zasięgu o pojemność magazynka: 6, liczbie naboi w zapasie: 32, liczbie śrutu w
  jednym strzale: 10
[3] Fists (Pięści)
  Broń krótkiego zasięgu

Broń do odblokowania podczas gry:
Natascha (Natasza)
    - Spowalnia cel przy trafieniu
    - -25% zadawanych obrażeń
Sandvich (Kanapka)
    - po zjedzeniu leczy 300 punktów życia w ciągu 4 sekund
K.G.B. [Killing Gloves of Boxing] (Zabójcze Rękawice Bokserskie)
   - po zabiciu przez 5 sekund zadawne obrażenia bedą krytycznymi
    - -20% prędkości uderzenia

Offline

 
  • Index
  •  » Nowe forum
  •  » Team Fortress2-emocje w stylu Toy Story.Poradnik dla graczy - POSTACIE
Gry sieciowe - miła zabawa 7 dni w tygodniu bez dopalaczy wpadnij i sprawdź C@fe u Jana ul. Radziecka 2 18-400 Łomża

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wielkastella.pun.pl www.budownictwo89.pun.pl www.sonyericsson4ever.pun.pl www.maniek-mods.pun.pl www.aureus.pun.pl